Diskuze
michal121 | 22.09.2014 13:31
Zdravím. Chci si koupit Stilo Abarth 2.4 a proto bych se rád zeptal všech, co s tímto autem mají zkušenosti na co si dát pozor, co si pohlídat atd. při prohlídce dříve, než zaplatím. A protože nemám žádné zkušenosti s navigací, která je součástí verze Abarth, rád bych se zeptal co to je za kartu, která je zastrčená ve slotu vpravo vedle displaye a k čemu slouží. Omlouvám se, asi budu někomu připadat jako pitomec. http://stiahni.si/cs/file/zP0VR/8-fiat-stilo-abarth-jpg
Díky moc za názory a rady na co si dát pozor i za odpověd ohledně té karty i slotu obecně. Díky moc.
Zdravím. Chci si koupit Stilo Abarth 2.4 a proto bych se rád zeptal všech, co s tímto autem mají zkušenosti na co si dát pozor, co si pohlídat atd. při prohlídce dříve, než zaplatím. A protože nemám žádné zkušenosti s navigací, která je součástí verze Abarth, rád bych se zeptal co to je za kartu, která je zastrčená ve slotu vpravo vedle displaye a k čemu slouží. Omlouvám se, asi budu někomu připadat jako pitomec. http://stiahni.si/cs/file/zP0VR/8-fiat-stilo-abarth-jpg
Díky moc za názory a rady na co si dát pozor i za odpověd ohledně té karty i slotu obecně. Díky moc.
caby (neregistrovaný) | 16.09.2014 17:26
Ahoj stilaři mam taky problem na sedadle spolujezdce mi sviti airbag a piše mi to engine stop.... zjistoval jsem zavadu a mam asi křiple to platno co je v sedačce.chci se zeptat jestli už nekdo resil takovy problem a jak ho odstranit.
Ahoj stilaři mam taky problem na sedadle spolujezdce mi sviti airbag a piše mi to engine stop.... zjistoval jsem zavadu a mam asi křiple to platno co je v sedačce.chci se zeptat jestli už nekdo resil takovy problem a jak ho odstranit.
Orint | 14.09.2014 21:25
Zapoměl jsem k chybě P1300, motor zahřátý na provozní teplotu.
Zapoměl jsem k chybě P1300, motor zahřátý na provozní teplotu.
Orint | 14.09.2014 21:17
Ahoj všichni, mám další zkušenost výměna řídící jednotky Stilo 1.6.Auto naskočilo, ale v zápětí se rozblikal motůrek. chyba P1300 bez popisu zavady. Po chvilce hledání jsem zjistil, že je chyba v pulzním kole. Odstranění, nebo lépe nastavení je takto: nastartovat motor, sešlápnout plyn na 5000ot a ubrat na volnoběh, opakovat toto 3-5krát a když nezhasne motorek opakovat procedůru. Mě zhasla po trojtém sešlápnutí.Chyba se smazala sama (zajímavé).Takže až Vám bube pořád blikat žlutej motorek, zkuste to, nic to nestojí. čauky
Ahoj všichni, mám další zkušenost výměna řídící jednotky Stilo 1.6.Auto naskočilo, ale v zápětí se rozblikal motůrek. chyba P1300 bez popisu zavady. Po chvilce hledání jsem zjistil, že je chyba v pulzním kole. Odstranění, nebo lépe nastavení je takto: nastartovat motor, sešlápnout plyn na 5000ot a ubrat na volnoběh, opakovat toto 3-5krát a když nezhasne motorek opakovat procedůru. Mě zhasla po trojtém sešlápnutí.Chyba se smazala sama (zajímavé).Takže až Vám bube pořád blikat žlutej motorek, zkuste to, nic to nestojí. čauky
lukas (neregistrovaný) | 03.08.2014 15:48
zdravim mam takovej dotaz je možné u fiat stilo1.9jtd docílit nákéhodobrého zvuku
zdravim mam takovej dotaz je možné u fiat stilo1.9jtd docílit nákéhodobrého zvuku
marea | 29.07.2014 16:40
a dovozci Vietnamci
a dovozci Vietnamci
fisa68 | 29.07.2014 9:04
Ona váha vzduchu byla v krabici autokelly, pouzdro váhy je magnetti-marelli no a čidla jsou asi klonem číny,indonesie,indie a polska
Ona váha vzduchu byla v krabici autokelly, pouzdro váhy je magnetti-marelli no a čidla jsou asi klonem číny,indonesie,indie a polska
Orint | 28.07.2014 18:36
Jinak díky fiso68 za info. Takhle si představuju diskzi. Pomáhat si v problémech a podělit se o poznatky. Bravo.
Jinak díky fiso68 za info. Takhle si představuju diskzi. Pomáhat si v problémech a podělit se o poznatky. Bravo.
Orint | 28.07.2014 18:20
To mi teda poser, jaký měla název, mimo toho na krabici? Ty nám tady dělaj pěknej bordel, to samí s diag. kabelama.
To mi teda poser, jaký měla název, mimo toho na krabici? Ty nám tady dělaj pěknej bordel, to samí s diag. kabelama.
fisa68 | 28.07.2014 18:08
zdravím stiláky. Mám jeden důležitý poznatek pro jtd 85KW. Váhu vzduchu budete měnit dříve či později každý.Vyvarujte se koupi váhy od autokelly nabízející za dobrou cenu v pouzdru magnetti-marelli.Zhruba po 100km používání přestala fungovat klima (vadné čidlo tlaku), prestal fungovat akcelerátor(plynový pedál)koupil jsem za 4.tis.nový- zbytečně a diagnostika vykázala dalších asi 15 el.závad všeho druhu a důležitosti.Jeden dobrý elektrikář se podíval do schéma a zjistil že váha vzduhu je přímo napojená do hlavního obvodu řídící jednotky, a řekl vyhoď tu ...čínu (váhu) a dej tam tu starou Bosch kterou vyčistil. Se strachem jsem odjel na dovolenou, a po návratu a ujetí 3200 Km bez jakékolihokoliv problému jsem zajel za oním elektrikářem a diagnostika závad byla čistá. Toť další důkaz o nepoužívání složitějších ND od autokelly.A kdyby jste náhodou někdo potřeboval funční plynový pedál tak mám jeden k dispozici(originál),ten nový si tam už nechám. Přišli jsme na to vše ,protože ten nový pedál taky nechtěl fungovat.!!!
zdravím stiláky. Mám jeden důležitý poznatek pro jtd 85KW. Váhu vzduchu budete měnit dříve či později každý.Vyvarujte se koupi váhy od autokelly nabízející za dobrou cenu v pouzdru magnetti-marelli.Zhruba po 100km používání přestala fungovat klima (vadné čidlo tlaku), prestal fungovat akcelerátor(plynový pedál)koupil jsem za 4.tis.nový- zbytečně a diagnostika vykázala dalších asi 15 el.závad všeho druhu a důležitosti.Jeden dobrý elektrikář se podíval do schéma a zjistil že váha vzduhu je přímo napojená do hlavního obvodu řídící jednotky, a řekl vyhoď tu ...čínu (váhu) a dej tam tu starou Bosch kterou vyčistil. Se strachem jsem odjel na dovolenou, a po návratu a ujetí 3200 Km bez jakékolihokoliv problému jsem zajel za oním elektrikářem a diagnostika závad byla čistá. Toť další důkaz o nepoužívání složitějších ND od autokelly.A kdyby jste náhodou někdo potřeboval funční plynový pedál tak mám jeden k dispozici(originál),ten nový si tam už nechám. Přišli jsme na to vše ,protože ten nový pedál taky nechtěl fungovat.!!!
Orint | 27.07.2014 16:19
Tak jseš borec. Věděl jsem že to zvládneš. Český ruce šikovný jsou.
Tak jseš borec. Věděl jsem že to zvládneš. Český ruce šikovný jsou.
Slavek | 27.07.2014 15:46
Pro Orint:máš pravdu,ta spojka s výstupky je strana od nádrže,tám problém není,problém je na druhé straně hadičky u sání na motoru!Je to jen na nátrubku,není tam skoro vidět a minimální přístup,ale zvládl jsem to i s páskou.
Pro Orint:máš pravdu,ta spojka s výstupky je strana od nádrže,tám problém není,problém je na druhé straně hadičky u sání na motoru!Je to jen na nátrubku,není tam skoro vidět a minimální přístup,ale zvládl jsem to i s páskou.
Slavek | 27.07.2014 15:40
tak hadička vyměněná!!!!!
tak hadička vyměněná!!!!!
Orint | 27.07.2014 14:48
Pro Slavka, ta spojka by měla mít taky takové výstpuky. Tam zatlačíš tu spojku proti jako když jí nasazuješ, pak teprve zmáčkneš ty výstupky a vytáhneš. Možná že mluvíme každý o něčem jiném, ale pak by bylo dobré to nafotit. Hodně zdaru.
Pro Slavka, ta spojka by měla mít taky takové výstpuky. Tam zatlačíš tu spojku proti jako když jí nasazuješ, pak teprve zmáčkneš ty výstupky a vytáhneš. Možná že mluvíme každý o něčem jiném, ale pak by bylo dobré to nafotit. Hodně zdaru.
Slavek | 26.07.2014 19:58
Pro Orint:jo co je přívod od nádrže"nad motorem"je taková rychlo spojka na konzole-tam je přístup,to rozpojím,ale mi jde o druhý konec co jde do motoru-je to u rozvodu a tam nevím jak to rozpojit a hadičku vyměnit
Pro Orint:jo co je přívod od nádrže"nad motorem"je taková rychlo spojka na konzole-tam je přístup,to rozpojím,ale mi jde o druhý konec co jde do motoru-je to u rozvodu a tam nevím jak to rozpojit a hadičku vyměnit
Orint | 26.07.2014 19:42
Pro Slavka, na koncovce jsou takové čtverečky proti sobě, ty zamáčkni současně a vytahni ji ven.
Pro Slavka, na koncovce jsou takové čtverečky proti sobě, ty zamáčkni současně a vytahni ji ven.
Slavek | 26.07.2014 17:54
Ahoj,Má někdo zkušenosti s výměnou benzínové hadičky(Stilo1,6).Nevím jak se jednoduše dostat a odpojit konec hadičky co je u motoru vedle rozvodu.Děkují za rady.
Ahoj,Má někdo zkušenosti s výměnou benzínové hadičky(Stilo1,6).Nevím jak se jednoduše dostat a odpojit konec hadičky co je u motoru vedle rozvodu.Děkují za rady.
pientis1 | 14.07.2014 18:07
Pro Bobusa:Ahoj. Zítra zavolám díky
Pro Bobusa:Ahoj. Zítra zavolám díky
Bobusa | 14.07.2014 15:11
Pro pientis:
Objednávku piš na aek.servis@email.cz nebo mi volej na AeK servis - 602118521. Obojí je moje.
Pro pientis:
Objednávku piš na aek.servis@email.cz nebo mi volej na AeK servis - 602118521. Obojí je moje.
Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 73173
Dnes: 1
Online: 4
caby první co zkus, je že rozpojíš tu zasuvku co je pod sedačkou.Je tam i příprava na vyhřívání sedaček, prostříkni to kam vede žlutej kabel. Já to pak stáhnu tu zásuvku bindrem, pro jistotu. Jinak dečku jsem nedělal, vím jen že stojí ranec. Pak už by se musel na přívod do dečky naletovat odpor, aby si jednotka myslela že je vše o.k.